Sunday, February 23, 2014

Rindu Nak Bercuti :(

Assalamualaikum wbt

Erm lisa masih terfikir2 nk sharing apa ye hari ni...

Haa... nk cerita..hari tu kan lisa ada post pasal holiday kat jogja.. Alhamdulillah..ramai juga yg emel lisa tanyakan no fon pak Supri, driver kereta sewa di sana. Semoga bermanfaat ye. =)

cakap pasal holiday..,dah lama rasanya xg holiday...hihi... sibuk menjahit tudung labuh tempahan customers.

Bagi blogger atau pembaca yg belum tahu, lisa ada berniaga online..kecik2 je.. tudung labuh bidang 50, 55 dan 60. Jual pun murah2 je..hee..Nak further details boleh like fanpage : Tempahan Tudung LABUH Koshibo atau follow Instagram lisa @tempahantudunglabuh ...

Macam ni lah lebih kurang... =)





Back pada cerita holiday plak.,hehe... destinasi seterusnya..inshaAllah nk pergi tempat yg sunyi dan tenang sket... buat ms sekarang dlm fikiran ni terfikir kan Taman Negara Pahang je... last pergi tahun 2005 kalau x silap.. itu pun pergi ramai2 1 kelas untuk kelas Photografi..hee..

Agak2nya sekarang mcamana la rupa Taman Negara Kuala Tahan tu ye,,,hee., rindu Canopy Walk. =)

Korang ada cadangan x untuk tempat penginapan kat sana nnti.., atau cadangan aktiviti menarik yg boleh dilakukan di Taman Negara? 

Apa2 cadangan sangat dialu2 kan..hee..

Ermm...

Xsabar...xsabar...xsabarrr...hihihi...





2 comments:

Aku pengembara said...

lama baru nampak kelibat akak.. hehe

Apa khabar. Sihat kak??? :)

Unknown said...

Assalamualaikum, saya blogwalking kat sini. Jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...