Showing posts with label MyFriends. Show all posts
Showing posts with label MyFriends. Show all posts

Sunday, April 14, 2013

Birthday Woman: Selamat Hari Tua Yana :p

Assalamualaikum wbt

pic : en google


lisa nak wish selamat hari lahir kat Yana Hishak ... my friend masa belajar diploma dolu-dolu ..hehe...yana ni orangnya sempoi je... dulu suka sangat gig...tapi sekarang da anak sorang tak tau plak lisa ... hehe... orang melaka ... friendly ...  well, i lap u  yana... erkk... tibe-tibe ... :p

masa zaman study dulu, yana ni satu kelas ngan lisa dan juga pernah satu kolej ... hee... u ingat tak yana kenangan masa study dulu? banyak kan... alahai... rinduuuuu sangat saat-saat itu ... :)

antara yang tak boleh lupa ... kita pernah sama-sama join shooting untuk short film 'Rezeki Maut' - memang anda x pernah dengar tajuk short film ni sebab ni cuma projek kelas kami kat UiTM  :) , satu  group untuk kelas editing,  shooting kat Zoo Negara ...shooting video clip... ermm... group lain kan... then, sama-sama join kelas lakonan... escape conference... u suka usha-usha pakwe  mamat comel macam Radhi OAG ingat x? tengok wayang kat Dewan Sri Budiman... erkkk... yeke ... erm, tengok wayang citer 'Heart' ... 

ahhhh... begitulah...kalau kenangan yang indah-indah sampai bila-bila pun kita akan kenang kan... haaa... lagi satu kerja sengal yang pernah kita wat masa tahun akhir... idea ifah...ingat x? kita buat clip video lagu unfaithful, Rihanna tu... aduyaiiii... bleh plak u nyanyi dengan khusyuk nya dan ala-ala rihanna dah...tapi sayangnya, u bukan Rihanna but Riyana ... :p konon-kononnya  kenangan last kita untuk tahun akhir... hahaha - tapi lisa rasa kita wat video tu untuk release stress kan after struggle dengan assignment dan exam...hehe...so funny and enjoy time tu ... sekarang ni lisa da hilang video tu since my desktop wat hal suatu masa dulu... 

Tapi kan... macamana our 1st met ye? macamana kita jumpa? haaa... nampak sangat usia lisa ni dah makin meningkat... da lupa... - ala u pun sama ... dah x lama - 2 tahun lagi nak masuk 3 series ...  :p rasanya pertama kali jumpa kat kelas kan ... hee...

last jumpa ngan yana ni masa lisa praktikal kat KTMB, KL Sentral and kita tinggal kat satu blok rumah flat kat Pantai Dalam since u kerja kat JAWI dalam tahun 2010... hehe... 

Well, Yana, on yr birthday... just wanna wish u semoga panjang umur, murah rezeki, hepi selalu bersama yr adorable son and yr famli ... semoga selalu dalam rahmat Allah SWT ... <3 u dear ...

even kita jauh, but keep in touch yaaa...

pssstt...banyak sangat picture kita bersama, but di sebabkan i sayang u, i x publish kat sini..motif? takut u marah... haha...

p/s : yana ni selalu je tiap kali birthday lisa dan kawan-kawan geng kami siap call lagi wish birthday ...hee... thanks dear ... sangat appreciate :)