Friday, May 10, 2013

Rejab is Coming Soon :)

Assalamualaikum wbt

Berjumpa lagi kita dengan hari jumaat kan... Alhamdulillah...sekejap sangat masa berlalu... Rejab bakal datang ... kemudian Syaaban dan kemudian Ramadhan... inilah bulan-bulan yang dinanti-nantikan oleh umat islam... :)


rejab



rejab



rejab,syaaban dan ramdhan



rejab


banyak kelebihan bulan-bulan ini... jom jenguk sini untuk baca lebih lanjut... Rintihan HambaMu ... dan ada lagi satu lisa nak share tentang bulan rejab dan syaaban ni... lisa amek dari blog Pak Nil ... haaa... lagi satu...aisshh banyak pulak kan nak kena bukak ... trygyy ... semoga bermanfaat :)

p/s : lisa xdapat nak tulis panjang-panjang ... ketandusan idea...kekekee... lagipun ada keje sket ni ..oke, inshaallah panjang umur, murah rezeki jumpa lagi... hehehe... :)

32 comments:

Nana Liena said...

hehe..sekejap ja kan berlalu..rasa macam semalam baru new year..uhuhu..

selamat beramal n salam Jumaat ya kak Lisa.. :)

Kakzakie said...

Sebaik Rejab timbul itu tanda mengingatkan kita yg Ramadhan akan menyusul tak lama lagi..

Nies alhaQ said...

Salam Jumaat.
Selamat Menyambut Rejab yang mulia.
Moga kita berpeluang dan masih di beri kesempatan bertemu Ramadhan pada kali ini. In shaa Allah.

:: Cik Viva :: said...

time kasih untuk tazkirah jumaat untuk renungan bersama..hehe

Nasuha said...

Sekejap saja dh nk masuk pertengahan tahun....

♥ iqwa-niera ♥ said...

masa berlalu dgn cepat..sy hrap sempat smbut ramadhan tahun nie..insha Allah..^^

latifah zainal said...

yelah,sedar tak sedar dah nak masuk bulan rejab.bila dah masuk bulan rejab sekejap je nanti dah nak masuk bulan ramadhan.semoga kita dapat melalui bulan rejab dengan sebaik2nya..

Hafizah Alsa said...

oh my god puasa tak ganti lagi.. huhu;

KY said...

InsyaAllah...sama2 kita manfaatkan bulan ini, KY pun masih ada puasa yg harus diganti..

Lisa Sheila said...

Nana : kan nana..cepat sgguh masa berlalu skrg ni..

Oke, same goes 2 u :)

Lisa Sheila said...

Kakazakie : ramdahan yg dinanti2 kan..semoga dapat kita bertemu kembali dgn ramadhan kali ini.. :) aamiin

Lisa Sheila said...

Nies alhaq: inshaallah..mudah mudahan..amiin

Lisa Sheila said...

CV : hee tazkirah gteww..heee ..thanks ya

Lisa Sheila said...

Nasuha : masa berlalu bgtu pantas kan..

Lisa Sheila said...

Iqwa-niera : inshaallah sempat..moga masih diberi kesempatan..kita jadikan ramadhan kali ni adalah yg pling terbaik antara sblm2nya..inshaallah

Lisa Sheila said...

Ipah :ye ipah..ramadhan semakin hampir..alhamdulillah..

Lisa Sheila said...

Hafizah Alsa : cpt2 ganti hafizah..hee..

Lisa Sheila said...

KY : inshaallah KY... :)

Aniq Bukhary said...

Rejab is coming.. 2 bulan lg ramadhan.. yahoo... :D

Minda Kronik said...

Selamat menyambut bulan rejab :D

Lisa Sheila said...

Aniq : inshaallah..sama2 kita doa semoga dipertemukan dgn ramadhan

Lisa Sheila said...

Minda Kronik : :)

asliner said...

selamat berpuasa sunat di bulan rejab nie..:)
pejam celik pejam celik dah sampai dah bulan Rejab..sekejap nya..:)

Condoriano said...

Cepat betul masa berlalu eh? :)
Selamat bulan Rejab juga, sama-sama kita manfaatkannya ^^

Amanina Mads said...

sekejap saja masa tu.. tak lama lg dh nak puasa :)

Aida Ismail said...

Tak sabarnya tunggu Ramadhan ^^

Lisa Sheila said...

Asliner : masa berlalu bgtu.pantas...dah x lama juga nk ramadhan..semoga kita sempat bertemu ramadhan lagi..

Lisa Sheila said...

Condoriano : yup..sama2 kita manfaatkannya ... :)

Lisa Sheila said...

Nina : tu la kan nina..masa ni kalau kita x tunggu..cepat je berlalu.. :)

Lisa Sheila said...

Aida : kan aida... X lama dah..hee..sabar menanti.. :)

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Mmg cepat masa berlalu, kan...apapun plg x sabar nunggu Ramadan. Tak lama dah nk puasa ni...

Slmt buat prsediaan di bln rejab ni.

Lisa Sheila said...

Wan : ye wan.. Jom persiapkan diri untuk bulan ramadhan yg penuh barakah nnti..inshaallah :)