Wednesday, May 15, 2013

#8 Wordless Wednesday

Assalamualaikum wbt


hidayah
klik pada gambar untuk lebih jelas :)



dunia dan akhirat


32 comments:

budakkecik said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Ridzwan Abdullah said...

Cute sharing Ni...tp Ada manfaatnya...thanks lisa

Lisa Sheila said...

budak kecik : komen apa tu? kenapa remove... anyway, thanks sudi singgah ye...

Lisa Sheila said...

wan : sharing is caring..hehehe...

Bahrain Ramlan said...

salam,
Kadang2x tu lah, bila kita buat kebaikan, ada je orang ketawa tak kurang pula menyindir atau cuba menjauhkan diri.. saya pernah kena...hehe..yang mati itu pasti.

Lisa Sheila said...

bahrain : lisa pun pernah kena juga..selalu...hee... xkira lah dr org sekeliling atau ahli keluarga sndiri... xpe bahrain...think +ve, kita anggap je org tu xtau... then betulkan balik niat kita. :)

KY said...

sebab tu lah kita kena pandai memilih sahabat, sahabat yg blh bersama2 menuju kebaikkankan?

NurainSuperr said...

hehe suka gambar yg 1st, ain pun dalam proses untuk berubah. Bila ain pakai tudung labuh sikit, org dah mula pertikaikan kenapa pakai tudung labuh. Hm and I know dorg mesti mengata ain. Tapi sabar jelah. Dugaan :)

Lisa Sheila said...

KY : ye betul KY..kawan yg baik akan memandu kita ke arah kebaikan..satu tujuan..hee.. :)

Lisa Sheila said...

Ain : jgn pedulikan kata2 negatif..yg penting niat kita kerana Allah... Bnyak2 kan berdoa semoga trbuka pntu hti mereka utk sama2 berubah... Pakai je tudung labuh..nnti da lama2 biasa...okla... :) mulut yg dok mngata lama2 letih juga n snyap..hee

Fifi Nadhrah said...

cumil kartun die.. tapi penuh dengan mesej.. takunye mati.. :(

Dylla Abas said...

hmm..minda manusia mmg mcm ni kan..so kena ubah la mulai sekarang :)

p/s : follow sini balik!!

Ratu Hatiku said...

Good sharing.. :)

Lisa Sheila said...

Fifi : comel kan..hee.. Jom kita sama2 mmpersiapkan bekalan :)

Lisa Sheila said...

Dylla : erm tu la kan... Peringatan utk lisa juga..

*thanks dylla :) salam ukhuwah...

Lisa Sheila said...

Ratu Hatiku : inshaallah :)

QA's ~ mamapapa said...

gud sharing sis..salam kenal..jmput follow kmbali :)

:: Cik Viva :: said...

peringatan untuk diri sendiri..mati itu pasti..

latifah zainal said...

hidup di dunia hanya sementara akhirat kekal selamanya..biarlah apa pun org nak kata yang penting niat kita..

Lady said...

nice sharing..... kena sentiasa beringat :)

fairus said...

MEMANG KEBENARAN SUDAH PASTI, TAPI NAK JUGA MENDUGA KEBENARAN TU..

Nana Liena said...

hehe..saya suka yg ke 2 tu..kesian si 'mati'.. orang takut tapi itu yg kita kena terima..

Lisa Sheila said...

Mamapapa : salam ukhuwah... Thanks ye.. :)

Lisa Sheila said...

CV : mati itu pasti :)

Lisa Sheila said...

Ipah : betul ipah..redha Allah sj yg dicari... :)

Lisa Sheila said...

Lady :kita sam2 beringat..peringatan utk diri lisa sndiri juga.. :)

Lisa Sheila said...

Fairus : ye..tu kan kita manusia... Selalu ada khilaf dan dosa...

Nana : mati itu pasti ... :)

S.K.A said...

nice sharing..1 je prkara bt orang nk brubah jd baik..dia kena ikhlas kerana ALLAH =) brulah dpat istiqamah dgn prubahan dia..

Kesuma Angsana said...

tq share this yer baguslah !

Hatimi Tahirruddin said...

biasalah manusia bukan setakat susah nak mengubah diri sendiri, bila org di persekitaraan nak berubah pon diorg kdg2 rasa tak sng hati....kpd yg nak berubah tak perlu nak pedulikan sgt kata2 org lain....

Amanina Mads said...

tq kak... berubah diri sendiri lebih baik :)

Aida Ismail said...

Normal kan? Bila nak berubah ke arah yang lebih baik, mesti banyak je halangan. Terutama dari orang yang tak senang tengok perubahan kita. Ada je nak kata.