Wednesday, April 03, 2013

#2 Wordless Wednesday


11 comments:

:: Cik Viva :: said...

hehehe...tapi kalau g mall, surau pun penuh jugak..alhamdulillah

Lisa Sheila said...

hehe.. betul ... ada tu surau tu penuh jugak.. maybe maksud gambar tu nk ckp kita susah atau berat kaki nak gi masjid .. tp tempat2 mcm kat atas tu senang atau cepat je pergi ... sekadar renungan & peringatan utk diri lisa juga ...

Mohd Ridzwan Abdullah said...

Kurangnya org ke masjid skrg adalah kerana ramai manusia kejarkan dunia. Kita boleh amik dunia tapi jangan kejar dunia. Peringatan utk diri wan juga yg still lalai. Thanks. :)

✿GUCCIEY LAVENDER✿ said...

hyee . assalamualaikum :)

Lisa Sheila said...

betul wan ... x salah kita saling ingat mengingatkan di antara satu sama lain di samping mengingat diri sendiri ... peringatan untuk diri lisa yang naif jua ...

Lisa Sheila said...

waalaikummussalam wbt:)

Fifi Nadhrah said...

akhir zaman..

Lisa Sheila said...

peringatan bersama :(

zie jaafar said...

sekurang2nya bila pergi surau kat mall masih ada 2-3 orang jemaah..takde la surau kosong je

Lisa Sheila said...

alhamdulillah ... :)

Nana Liena said...

bila hal dunia diutamakan dr akhirat.. huhu